salam ukhwah

Buat Apa Yang Allah Suruh, Tinggal Apa Yang Allah Larang

Translate

Isnin, Februari 07, 2011

❤●•٠·˙ CERITA SAYA,GUNTING,HATI DAN AWAK˙·٠•●❤


SAYA ada sebilah GUNTING,
GUNTING tu SAYA guna untuk potong-potong

Pernah juga terluka masa guna GUNTING tu,
Tapi tak kisah rrrrrrrrrr,,,,…
Tak sakitpun, GUNTING tu dah lama SAYA guna
Sekarang gunting tu dah berkarat
SAYA tak buang pun….kenapa??????
Sayang……..

Macam AWAK jugak…..
SAYA ada AWAK
AWAK….. SAYA jadikan teman
Selalu nak bersama AWAK
Kadang-kadang terluka juga
Kerana AWAK…

Tapi,tak pe….
SAYA kuat lagi…
Sekarang ni, AWAK masih teman SAYA
Cuma satu je, satu je tak sama….
AWAK tak berkarat,
So…….
Takde sebab nak buang AWAK,
Jadi SAYA masih simpan AWAK sama dengan
GUNTING tadi, tapi………….
GUNTING tu dalam laci,
AWAK??????
AWAK dalam hati...

6 ulasan:

kaizen berkata...

sy minx maaf....

Tanpa Nama berkata...

siapakah gunting itu :)

Unknown berkata...

Kaizen: x pe,saya dh maafkn awk.. :) lain kali jgn wat lg..jadikn pngajarn..k

kaizen berkata...

nk add balik kt fb bleh?

Tanpa Nama berkata...

seseorang yg awak miliki,
tp pernah melukakan awak,
tetapi mcm mana pn tan baik putuskn silarturrahim kn,
dan dia tetap di hati awak sampai bila2.. :)

klu salah..perbtulkn ye :)

Unknown berkata...

saya doakan awak bahagia dengan pilihan awak..wasalam

❤●• 1st award (21 feb 2011)·٠•●❤

Taubat Seorang Hamba-irsyadee