salam ukhwah

Buat Apa Yang Allah Suruh, Tinggal Apa Yang Allah Larang

Translate

Jumaat, November 30, 2012

BILA ENCIK SUAMI MASUK MEMINANG



Teringat... menyelak kenangan lama bila sisuami yg pemalu masuk meminang ( Iman Azhary)







Satu malam selepas solat isyak time wirid selepas solat suamiku menangis ter esak2.. aku terkejut dan tanye knapa.. lambat diberi jawapan katanya dia menangis kerana mengenangkan dosa dia pada Allah.dia sedih cz Allah masih beri nya brnafas ttapi kadng2 dia trlupa pada Allah.Bila setiap malam sisuami akn brcerita tntg sejarah islam aku yg paling best sbb aku just dngr je.. bestnye.. Apa yg aku x tau semua aku tnya,, Alhamdulillah jawapan yg dberikan memuaskan hatiku.Semoga Allah matikan kami dalam keimanan
“Ya Allah, akhirilah hidup kami dengan husnul-khatimah (akhir yang baik), dan jangan Kau akhiri hidup kami dengan suu-ul-khatimah (akhir yang buruk)” Aamiin

Tiada ulasan:

❤●• 1st award (21 feb 2011)·٠•●❤

Taubat Seorang Hamba-irsyadee