salam ukhwah

Buat Apa Yang Allah Suruh, Tinggal Apa Yang Allah Larang

Translate

Rabu, Julai 13, 2011

❤●• CINTA DATANG LAGI ˙·٠•●❤

Surah al-Furqan ayat 74.
Bismillahir rahmanir raahimm...
"Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami pasangan kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami) dan jadikanlah kami pemimpin orang yang bertakwa". Amiiinnn.


Allah kurniakan kita satu hati. Dalam hati ada berjuta rasa. Tiada orang yang boleh menolak rasa cinta. Kerana itu fitrah kejadian manusia. Allah bagi manusia rasa cinta. Makanya, Allah ajar cara mengurus cinta. Bukan cinta membabi buta


Ƹ̵D̡Ӝ̵Ʒ..•°*"˜ ☆ ¸..•´¨¨)) -:¦:-
.(ړײ)/♥ ILOVE U¸.•´….•´¨¨))
.«▓    ((¸¸.•´ ¸.•´.-♥
..╝╚ …♥ ..



hakikatnya,aku bukanlah seorang yang berani...aku mmg seorang yg sgt pengecut...bkn mksd berani yang tidak takut pd ape2...*sbnr2nye mmg ak pengecut pon..:P*...but this is about feelings..

aku sebenarnya amat takut utk menyayangi seseorang walaupun aku sebenarnya sgt mudah menyayangi seseorang...kenape??sbb aku takut utk berharap...takut utk mengharap yg org yg aku syg tu akan syg aku blik...it's true..i'm sooo sensitive...*this cant be avoided =.="*...n yg pling ditakuti adlh..ak tkot kehilangannye...cuz i've been through many relationships with many kind of people....n i just like can predict what will happen if i do this or that...

but now,i try....i'll owez loving the one that i really love...i dont mind if u dont love me...but as long u know that i owez love you,n when u need me,i owez here 4 u...n make sure that everytime u c me...u owez feel happy n really comfortable n wiping all your tears...:)

itulah DUNIA...

and what's actually that really SCARED me is....
my LOVE TO ALLAH...
aku tidak mahu kasih ku terhadap manusia melebihi kasihku terhadapMu YA ALLAH...
aku memohon kepadaMu,ya RABBI...



This is me..
/●̮•̃\
/█\
.Π.




......This is y0u..
(●̮•̃)
/█\.
.Π.

I wish we can be together in the RIGHT way..
(●̮•̃) /●̮•̃\
/█\. /█\
.Π.-- .Π.
~UNtil JANNAH..InsyaAllah


"YA ALLAH,kurniakan aku cinta kepadaMu,
cinta kepada hamba2 yg mencintaiMu,
dan kepada apa sahaja yang mendekatkan aku dengan cintaMu,
dan jadikanlah ia lebih berharga dari air yang dingin bagi org2 yang kehausan...
dan kau lindungiku Ya Allah,agar kasihku terhadap hamba2Mu,
tidak melebihi kasihku padaMu,
YA ALLAH"~amin~

for the eternity love...LOVE to ALLAH...
thanx ALLAH for gives me this really wonderful feeling...
thanx ALLAH for gives me someone that really makes me happy..
thanx ALLAH for everything that certainly i cant count it..it's infinity...;)
ALHAMDULILLAHx11

1 ulasan:

kaizen berkata...

mode jiwang...

moge jumpe cinta sejati yer...

latest entry Isu BERSIH

❤●• 1st award (21 feb 2011)·٠•●❤

Taubat Seorang Hamba-irsyadee